ترفندهای کامپیوتر

((سلام دوستان به وبلاگ ترفندهای کامپیوتر خوش آمدید لطفا نظر یادتون نره))

ترفندهای کامپیوتر

((سلام دوستان به وبلاگ ترفندهای کامپیوتر خوش آمدید لطفا نظر یادتون نره))

تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ


 

 

آیا میخواهید تقویم ماهانه برای سال 1392 را به صورت عکس های زیبا روی دسکتاپ خود داشته باشید؟

 

چند روز پیش در سایت سرزمین دانلود، مجموعه ای از عکس های زیبای بک گراند که دارای تقویم ماهانه برای سال 1392 بودند را ارائه کردیم که با استقبال کاربران مواجه شد.

 

در این مطلب نیز مجموعه دیگری را برای شما آماده کرده ایم. در این مجموعه، دوازه فولدر مختلف برای12 ماه سال وجود دارد. هر فولدر نیز حاوی تعداد زیادی عکس با موضوعات مختلف است. که در سمت راست آنها تقویم آن ماه قابل مشاهده میباشد.

 

مجموعه عکس هایی که در این مطلب ارائه شده است را میتوانید به عنوان عکس زمینه (بک گراند) دسکتاپ خود قرار دهید. و در عین حال تقویم ماهانه سال 1392 را نیز داشته باشید. به این ترتیب در هر زمان و با مشاهده دسکتاپ خود میتوانید تقویم ماه را ببینید.



شما میتوانید با توجه به سلیقه خود، یکی از عکس های مربوط به هر ماه را از فولدر آن ماه انتخاب کرده و در بک گراند ویندوز قرار دهید.

 

 

این مجموعه توسط شرکت داده گستر منتشر شده است. و شما میتوانید آن را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود مجموعه کامل عکس های دسکتاپ با تقویم 1392 - با حجم 88.6 مگابایت


نرم افزار قفل کردن USB کامپیوتر - My USB Only 7


 

 

اگر غیر از خودتان افراد دیگری هم امکان دسترسی به کامپیوترتان را دارند (در منزل یا محیط کار و اداره) ، شاید دوست داشته باشید که پورت های USB کامپیوترتان را قفل کنید. تا کسی نتواند از طریق USB فایلی را از کامپیوتر شما بردارد یا چیزی روی آن کپی کند.

 

یا حتی اگر نگران آلوده شدن کامپیوترتان با ویروس های USB هستید، میتوانید با قفل کردن پورت USB جلوی دسترسی ویندوز به فلش مموری ها را بگیرید. مگر اینکه خودتان اجازه این کار را بدهید!

 

نرم افزار My USB Only همانطور که از اسمش هم پیداست، کاری میکند تا USB کامپیوتر شما فقط مال خودتان باشد! یعنی تمام پورت های USB کامپیوتر را قفل میکند تا بدون حضور و اجازه شما کسی نتواند از آنها استفاده کند.



 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار My USB Only :

- قفل کردن تمام پورت های USB کامپیوتر به صورت نرم افزاری

- امکان باز کردن USB ها فقط با داشتن پسورد

- جلوگیری از دسترسی سایرین به کامپیوتر شما از طریق USB

- جلوگیری از کپی فایل ها از طریق فلش مموری

- کارکرد نامحسوس (دیگران متوجه نصب چنین قفلی نمیشوند)

 

 

نسخه جدید نرم افزار قفل کردن USB کامپیوتر، My USB Only 7 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 4.4 مگابایت

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

نسخه جدید بازی رزیدنت اویل - Resident Evil Revelations

 

 

 

 

مجموعه بازی های Resident Evil جزو معروف ترین و محبوب ترین بازی ها برای کنسول های مختلف هستند. اولین نسخه این بازی تقریبا 16 سال پیش و برای کنسول Sony Play Station عرضه شد و همه را میخکوب کرد!

 

داستان مهیج و جذاب، معما های فکری مختلف، سیستم کنترل بازی، و صحنه های ترسناک و شوک دهنده، از جمله خصوصیت های اصلی مجموعه بازی های رزیدنت اویل هستند. این بازی به سرعت محبوب شد. تا جایی که برخلاف روال معمول که بازی ها را از روی فیلم های معروف میسازند، در این مورد بازی آنقدر معروف شد که از روی آن فیلم سینمایی ساخته شد.

 

اما طرفداران دو آتشه رزیدنت اویل چندان دل خوشی از نسخه های 4 و 5 این بازی نداشتند. آنها که هیجان زیادی را در 3 قسمت اول این بازی تجربه کردند، از نسخه های 4 و 5 بازی راضی نبودند.

 

اما سرانجام کمپانی Capcom به وعده خود عمل کرد و نسخه جدیدی از این بازی را منتشر کرده که همه را غافلگیر کرده است.

 

نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، با نام Resident Evil Revelations منتشر شده و قطعا همه را میخکوب خواهد کرد. چه طرفدارن قدیمی این بازی که منتظر یک نسخه پر هیجان شبیه به نسخه های 1 تا 3 بودند، و چه آنهایی که به تازگی با این بازی آشنا شده اند.

 

روایت اصلی بازی، همان است که بود. یعنی درگیری با موجوداتی عجیب و غریب از نسل زامبی ها. ماجرای نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، در یک فاصله زمانی بین نسخه 4 و 5 اتفاق میفتند.

 

بعد از گم شدن کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جسیکا در پایان قسمت چهارم، اکنون جیل والنتین (Jill Valentine) و یک شخصیت حدید به اسم پارکر لوسیانی (Parker Luciani) ماموریتی جدید برای پیدا کردن آنها را آغاز کرده اند. این دو به آخرین جایی که کریس و جسیکا آنجا بودند (کشتی SS Queen Zenobia) رفته و به دنبال آنها میگردند. (اگر فیلم های رزیدنت اویل را دنبال کرده باشید، حتما این کشتی عظیم را در پایان قسمت چهارم به خاطر دارید)

 

تمام کارکنان این کشتی تبدیل به هیولاهایی از نسل زامبی ها شده اند. پس برای یک ماموریت سخت آماده باشید!

 

بازی Resident Evil Revelations به تازگی منتشر شده است و اکنون میتوانید نسخه کرک شده آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.



 

 

 

 

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :
ویندوز : XP ، 7 ، 8
پردازنده : 2.8 گیگاهرتز
رم : 2 گیگابایت
کارت گرافیک : 512 مگابایت
فضای هارد دیسک : 8 گیگابایت

البته این بازی بر روی سیستم هایی تا 30 درصد ضعیف تر از این نیز قابل اجرا است. به شرطی که تنظیمات گرافیک بازی را بر روی حداقل قرار دهید.

 

 

نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، Resident Evil Revelations را دانلود کنید:

 

(نسخه کرک شده و کم حجم شده BlackBox ، با حجم 5.5 گیگ)

 

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

 

(هر دو بخش را دانلود کرده و در یک فولدر ذخیره کنید. سپس بخش اول را اجرا کنید تا از حالت فشرده خارج شود)